menu

Jobs

HomeJobs
HomeJobs
Travailler chez EcoWater
Nederlands

Werken bij Ecowater Systems Europe

EcoWater Systems Europe heeft haar hoofdkantoor in Olen, maar de buitendienst is actief over het hele grondgebied van België. De administratie, het centrale magazijn en het management werken in Olen, terwijl onze techniekers, plaatsers en vertegenwoordigers vanuit lokale magazijnen, of vanuit de showroom in Wetteren werken.

EcoWater Systems Europe richt zich zowel naar particulieren als naar de professionele markt, waardoor een job bij ons altijd heel gevarieerd is. Check de filmpjes hieronder om een idee te krijgen! 

Openstaande vacatures

Momenteel zijn we wegens uitbreiding op zoek naar (m/v):

Ontdek snel de functiebeschrijvingen hieronder! 

Customer Service medewerker

 

Algemeen

  • Je staat mee in voor de administratieve ondersteuning van de Customer Service afdeling voor zowel onze B2B als B2C klanten.

 

Je taken

  • Ingeven van sales orders;
  • Aanmaken en up-to-date houden van klantenfiches;
  • Facturatie van uitgevoerde orders en opvolgen van de communicatie hieromtrent;
  • Dagelijkse communicatie met de klant, zowel telefonisch als per mail.
  • Ondersteuning van de logistieke afdeling:
    • Afwerken van ingegeven orders in het ERP pakket en de bijhorende shippingdocumenten opmaken;
    • Transportopdrachten boeken bij de juiste transporteurs;
    • Opvolging van verzendingen;
    • Verwerking en facturatie van Amazon en online orders
  • Back-up van collega’s Customer Service
  • Je werkt actief mee aan de opzet en implementatie van het nieuwe ERP systeem

 

Je profiel

  • Je bent onmiddellijk beschikbaar;
  • Je hebt een diploma A2 in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je kan helder communiceren in Nederland, Frans en Engels; zowel gesproken als geschreven.
  • Je kan vlot werken met de courante PC toepassingen; ervaring in implementatie van ERP pakketten is een sterke plus;
  • Je bent pro-actief en oplossingsgericht;
  • Je bent punctueel en accuraat in de uitvoering van het dagelijkse werk en administratief sterk;
  • Je beschikt over een mature en positieve ingesteldheid en beheerst de kunst van het ‘luisteren’;
  • Je werkt zelfstandig en bent flexibel naar taken en werkuren;
  • Je bent een teamplayer, assertief, en klant- , service- en resultaatgericht;
  • Je woont in de regio Kempen;

 

Ons aanbod

  • Wij bieden je een administratief afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Opleiding wordt voorzien binnen het bedrijf, dat de nodige groei-ambities heeft zowel nationaal als internationaal.
  • Wij bieden je een marktconforme verloning, aangepast aan je ervaring, inclusief Maaltijdcheques en Groepsverzekering, optie tot fietslease en woon-werk of fietsvergoeding.
  • Dit alles in een modern kantoor met fijne collega’s en een toffe werksfeer

 

Deze uitdaging spreekt je aan?

Mail je CV & motivatie brief naar hr@ecowater.be of vul het contactformulier hieronder in.


 

Teamleader Customer Service

 

Algemeen

Als teamleader van de Customer Service afdeling sta je in voor de dagelijkse leiding en coaching van een team van 5 bedienden. Je bent ook verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van onze online verkoop en je geeft logistieke ondersteuning aan onze B2B en B2C afdelingen.

Je werkt mee aan het behalen van de specifieke afdeling doelstellingen, middels efficiënte inzet van uw teamleden en een goede opvolging van de KPI’s.

 

Je taken

  • Verwerking en facturatie van online orders en opvolgen van de communicatie hieromtrent.
  • Ingeven van sales orders in het ERP pakket (Briljant);
  • Nodige documenten opmaken voor internationale handel. (Certificaat van oorsprong, enz.)
  • Ondersteuning van de logistieke afdeling:
    • Afwerken van ingegeven orders in het ERP pakket en de bijhorende shipping documenten opmaken;
    • Transportopdrachten boeken bij de juiste transporteurs;
    • Opvolging van verzendingen;
  • Aanmaken en up-to date houden van klantenfiches;
  • Dagelijkse communicatie met de klant, zowel telefonisch als per mail.
  • Je fungeert als coach en klankbord voor je team, incl. het voeren van correctie- en evaluatiegesprekken alsook regelmatige 1-on-1 meetings.
  • Je zal de nodige KPI’s opvolgen en bijsturen waar nodig.
  • Je werkt mee aan een goede samenwerking tussen de backoffice en de front office medewerkers.
  • Service en klantvriendelijkheid is een doel op zich .
  • Je beheert de verlofaanvragen van je team.

 

Je profiel

  • Je hebt een diploma A2 in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt ervaring met internationale handel en logistiek.
  • Je hebt al enige ervaring in het aansturen van een (klein) team of beschikt over leidinggevende capaciteiten.
  • Je bent vlot in communiceren in Nederlands, Frans en Engels; zowel gesproken als geschreven.
  • Je bent punctueel en accuraat in de uitvoering van het dagelijkse werk en administratief sterk;
  • Je kan vlot werken met de courante PC toepassingen; ervaring in ERP pakketten (Briljant) is een pluspunt;
  • Je werkt zelfstandig en bent flexibel naar taken en werkuren.

 

Ons aanbod

  • Een afwisselende en uitdagende job met genoeg ruimte om jezelf verder te ontwikkelen binnen een bedrijf dat de nodige groei-ambities heeft zowel nationaal als internationaal.
  • Vast en voltijds dienstverband met een marktconform verloningspakket aangepast aan je ervaring, inclusief Maaltijdcheques en Groepsverzekering, optie tot fietslease en woon-werk of fietsvergoeding.
  • Dit alles in een modern kantoor met fijne collega’s en een toffe werksfeer

 

Deze uitdaging spreekt je aan?

Mail je CV & motivatie brief naar hr@ecowater.be of vul het contactformulier hieronder in.


Planningsbediende

 

Algemeen

  • Je bent verantwoordelijk voor het maken van telefonische afspraken i.v.m.
    • jaarlijks onderhoud bij onze klanten, zowel B2B als B2C.
    • Installatie van onze toestellen bij B2C klanten

 

Je taken

  • Telefonisch maken van afspraken voor het jaarlijks onderhoud en installatie van onze waterbehandelingstoestellen
  • Zoveel mogelijk afspraken proberen vast te leggen op basis van overtuigingskracht en het volgen van een scenario
  • Niet-actieve klanten en klanten bij wie het onderhoud meer dan een jaar geleden nog gebeurd is, proberen te overtuigen zodat ze weer geactiveerd kunnen worden.
  • Up-to- date houden van klantgegevens in het ERP systeem.
  • Beantwoorden van inkomende oproepen van klanten, techniekers en plaatsers en deze zo snel mogelijk proberen verder te helpen of doorschakelen naar de juiste dienst.
  • ervoor zorgen dat de vooropgestelde KPI’s en doelstellingen gehaald worden.

 

Je profiel

  • Je bent onmiddellijk beschikbaar;
  • Je hebt een diploma A2 in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je bent punctueel en accuraat in de uitvoering van het dagelijkse werk;
  • Je woont in de regio Kempen;
  • Je spreekt perfect Nederlands en vlot Frans en Engels;
  • Je kan vlot werken met de courante PC toepassingen; ervaring in ERP pakketten/planningstool is een pluspunt;
  • Je bent enthousiast en leergierig; ook heb je interesse in waterbehandeling;
  • Je werkt zelfstandig en bent flexibel naar taken en werkuren.

 

Ons aanbod

  • Wij bieden je een administratief afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Opleiding wordt voorzien binnen het bedrijf;
  • Wij bieden je een marktconforme verloning, aangepast aan je ervaring, inclusief Maaltijdcheques.

 

Deze uitdaging spreekt je aan?

Mail je CV & motivatie brief naar hr@ecowater.be of vul het contactformulier hieronder in.


Spontane sollicitatie

Spontaan solliciteren bij EcoWater Systems Benelux kan altijd, via het contactformulier hieronder.

Travailler chez EcoWater

Solliciteer hier

Sollicitatie
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: txt pdf doc docx odt.

 

EcoWater Systems Europe NV deelt deze gegevens nooit met derde partijen. Uw gegevens worden enkel gebruikt om te beantwoorden aan uw vraag. Voor meer informatie kan u ons privacybeleid raadplegen.